«РАЗВИТИЯ ФУНКЦИОНАЛЬНОЙ ГРАМОТНОСТИ УЧАЩИХСЯ В РАМКАХ ДУХОВНОГО ВОЗРОЖДЕНИЯ»

       9 апреля 2019 года в Панфиловского района Аватской средней школе прошел областной семинар-практикум на тему «Развития функциональной грамотности учащихся в рамках духовного возрождения».
       Цель семинара: Обмен опытом коллегами с целью развития функциональной грамотности, компетентности учащихся школы, а также профессионализма учителей в рамках духовного возрождения на основе ценностей «Мәңгілік Ел».

       Задачи:
       – Пропаганда опыта работы школы в развитии деятельности учащихся на основе ценностей программы «Мәңгілік Ел»;
       – Показать эффективные пути развития функциональной грамотности учащихся в рамке духовного возрождения.

                     

       В семинаре участвовали   66   педагогов.
       Старший преподаватель кафедры «Менеджмента и качества знания» «Института повышения квалификации педагогов по Алматинской области» АО «НЦПК» «Өрлеу» кандидат педагогических наук Майра Валиева торжественно открыла семинар и ознакомила участников с целью, задачами и направлениями семинара. Директор школа Б.А.Коргасбаева познакомила с историей школы, этапами развития ценностей «Мәңгілік Ел», а также о достижениях школы в направлении духовного возрождения.

                     

       В теоретической части семинара проводили современные уроки. На этапе «Ой жарысы» проводили мастер-класс на тему «Кәсіби шеберлік – шыңдалу шыңы»,  дебаты «Ата-бабаларға құрмет көрсету: өз ұлтыңды мақтан тұту», «Қазақстандық патриотизм – аңыз ба, шындық па?».
       Также была представлена работа организации" Дарын" на тему «Научные проекты – глазами одаренных детей " в направлении "Мәңгілік Ел болашағы – дарынды жастар".

                     

       С участниками семинара провели тренинг на тему «Оқушы құзыреттілігінің қалыптасыуына психологиялық қызметтің ықпалы». Старший преподаватель кафедры «Менеджмента и качества знания», кандидат педагогических наук Майра Валиева провела бизнес-творческую работу на тему «Пути развития функциональной грамотности учащихся в рамке духовного возрождения».

                     

                     

       Сделали аналитический анализ, делились мнениями о проделанной работе во время семинара. От имени директора института объявили благодарность учителям, которые активно участвовали на семинаре и делились своей творческой работой и были даны направления и рекомендации к последующей работе.

«РУХАНИ ЖАҢҒЫРУ АЯСЫНДА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ ФУНКЦИОНАЛДЫҚ САУАТТЫЛЫҒЫН ДАМЫТУ ЖОЛДАРЫ»

       2019 жылы 9 сәуірде аталған тақырыпта Панфилов ауданы Ават орта мектебінің базасында облыстық семинар - практикум болып өтті.
       Семинардың мақсаты: «Мәңгілік Ел» құндылықтары негізінде, руханижаңғыру аясында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын, құзыреттілігін, мұғалімдердің кәсіби шеберліктерін дамыту бағытында мектептің жұмыс тәжірибесін  эксперимент алаңындағы әріптестермен бөлісу.

       Міндеттері:
       – «Мәңгілік Ел» құндылықтары негізінде мектеп оқушыларының қызметін  дамыту бағытындағы мектептің  іс-тәжірибесін  насихаттау;
       – Рухани жаңғыру аясында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары тиімді ұйымдастыру жолдарын көрсету.

                     

       Семинарға 66 педагог қатысты.
       «Өрлеу» «БАҰО» АҚ филиалы «Алматы облысы бойынша педагог қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты»  басқару және білім сапасы кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының кандидаты  Майра Валиева семинарды салтанатты түрде ашып, семинарға қатысушыларды жұмыстың мақсат-міндеті және бағытымен таныстырып өтті.

                     

       
Мектеп директоры Коргасбаева Бақытгүл Асқарқызы мектеп тарихы мен  даму кезеңдері және «Мәңгілік Ел» құндылықтары, Рухани жаңғыру бағытындағы  мектеп  жетістіктері жайлы баяндап өтті.
       Семинардың теориялық кезеңінде Рухани жаңғыру аясында білім беру ұйымы қызметі  мен мұғалімдердің кәсіби шығармашылығын жетілдіру барысы және оның «Мәңгілік Ел» құндылықтары  негізінде  оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамытуға  ықпалы таныстырылып баяндалды.

                     

       
Семинардың практикалық кезеңінде заманауи сабақтар , Ой жарысы кезеңінде   «Ата-бабаларға құрмет көрсету: өз ұлтыңды  мақтан тұту», «Қазақстан-дық патриотизм – аңыз ба, әлде шындық па?» атты  ұшқыр-ой алаңы және «Кәсіби шеберлік – шыңдалу шыңы» тақырыбында шеберлік-класс өткізілді. Сондай-ақ «Мәңгілік Ел  болашағы – дарынды жастар» бағытында «Ғылыми жобалар – дарынды балалар көзімен» тақырыбы аясында «Дарын» ұйымының жұмысы таныстырылды.

                     

       Семинарға қатысушылармен «Оқушы құзыреттілігінің қалыптасуына психологиялық қызметтің ықпалы» тақырыбында тренинг,  «Басқару және білім сапасы» кафедрасының аға оқытушысы, педагогика ғылымдарының кандидаты М.Валиеваның ұйымдастыруымен «Рухани жаңғыру аясында мектеп оқушыларының функционалдық сауаттылығын дамыту жолдары» тақырыбында іскерлік-шығармашылық қызмет өткізілді.

                     

       Семинар атқарылған жұмыстарға аналитикалық талдау жасау, ой бөлісу, семинарға белсене қатысып, шығармашылық іс-тәжірибесімен бөліскен ұстаздарға институт директорының атынан ризашылық білдіру, алда  атқарылатын жұмыстарға бағыт-бағдар, тиісті нұсқаулар ұсынылуымен аяқталды. 

 

Басқару және білім сапасы
кафедрасының аға оқытушысы
М.Валиева

Қазақ тілінде білім беретін мектептердегі орыс тілі мен әдебиеті мұғалімдерінің білім көтеру курсынан репортаж.

       Қазақстан Республикасында білім мазмұнын жаңарту үдерісінің басты мақсаты: білім бағдарламаларын түбегейлі жаңарту  негізінде  педагогикалық  шеберлікті  шыңдау  мен  критериалды бағалау жүйесін енгізу.
       Жаңа стандарт дегеніміз – ол ең алдымен мұғалімнің білім берудегі өзінің қалыптасқан әдіс – тәсілдеріне көзқарасын өзгерту. Білім берудегі жаңаша талап мұғалімнен тынбай еңбектенуді және оқушылар мен білім жүйесіне жеке қырынан қарауды талап етеді. Жаңа жүйені енгізе отырып, өзіміз де үйренеміз. Біздің бірақ сеніміміз мол: бұл жол бізді табысқа кенелтуі тиіс.
       Бұл бағдарлама Д.Брунердің когнитивті теориясына лайықталып, білімнің спираль пішінді дамуына негізделген. Ол бойынша білім алушылар функционалдық сауаттылықты өздері дамытады, белсенді түрде білім алуға, өз құрбылары арасында коммуникативті дағдыларды дамытуға ерекше ынтамен кіріседі және туындайтын мәселелерді шығармашылық тұрғыдан шешу жолдарын қарастырады. Оқушылардан өзге елдер мәдениеті мен әдебиетіне құрметпен қарауға, толеранттылықты сақтауға және жауапкершілігі зор, дені сау азамат қалыптастыруға тырысады. Қазіргі әлем кеңістігіне оңай бейімделетін және өқзін жан-жақты көрсете алатын оқушылар тәрбиелеуге күш салуға тиіспіз.
       Мұндай міндеттерді жаңартылған білім бағдарламаларын тиімді қолдана отырып шешуге болады. Бағдарлама балалардың қарастыратын болғандықтан  оларды сыни және шығармашылық тұрғыда ойлануға, ақпараттық-коммуникациялық дағдыларды қолдана білуге, зерттеу жұмыстарын жүргізе білуге бейімделуі тиіс. Жаңартылған бағдарламаның бір маңызды мәселесіне «оқуға-үйрету» міндеті жатады. Ол бәсекеге қабілетті тұлғаның қалыптасуына септігін тигізеді. Мұғалім егер тез өзгеріп жатқан мына заман талабына бейімделе білмесе бұл мәселені жүзеге асыру оңайға соқпайды.
       Қазір 26.03.-19.04.2019ж. аралығында Алматы облысы Жамбыл ауданындағы  Т.Рысқұлов  атындағы  орта  мектепте « Өрлеу» А.Қ облыстық  филиалының ұйымдастыруымен  Жамбыл  және Қарасай  аудандарындағы  қазақ тілінде білім  беретін мектептердегі орыс тілі мен  әдебиеті  мұғаллімдерінің  Қ.Р мектептеріндегі жаңартылған  білім  бағдарламасы  негізінде  білім  көтеру  курсы  өтіп  жатыр.

              

       Курс  Алматы облыстық педагогикалық  қызметкерлердің  білім көтеру  институтының «Тәрбие және  әлеуметтік тұлға  қалыптастыру» кафедрасының  аға оқытушысы, жаттықтырушы Ермухамедова Жібек Ельдесқызының  басшылығымен  өтуде.
       Жаттықтырушымыздың шеберлігі мен  жоғары  дәрежедегі  ұйымдастыру  қабілеті  арқасында әр сабақ, оның  құрамдас  бөлігі табысты  және  нәтижелі  өтуде. Жібек  Ельдесқызы  топтардың  жемісті  жұмыс  істей білуіне  мүмкіндік  орнатты, пәнге  байланысты  жаңартылған  оқу  бағдарламасы  бойынша  оқу  материалдарын  шебер  бере білді. Сонымен  қатар, критериалды  бағалау жүйесін тиімді қолдану әдістеріне үйретті. Оқыту үдерісі үстінде  жаттықтырып  білімнің  теориялық  бөлігін  беруде  жаңашылдық  танытып, алған  білімді  іс  жүзінде  қолдана  білуге  баса  назар  аударды. Ең  бастысы тыңдаушылар  өз  сабақтарын  жаңашылдық  тұрғыдан  жоспарлай  білуді үйренді.

              

       Алғашқы  күндері  тыңдаушылар үшін  қысқа  мерзімді  сабақ  жоспарын  жазу  үлкен  қиындық  туғызды. Оның  өзіндік  себептері де  бар. Өйткені, ҚМЖ-ны жазу бұрынғы  ескі  тұрғыдағы  сабақ  жоспарын  түзуден ерекше  болатын. Жаңа  жоспар  бойынша сабақтың  негізін, сабақ  үстінде  берілетін  білім мен дағдылар келесі сабақтарды жалғасын тауып жатуы  тиіс. Сондықтан  да  жаңартылған  білім бағдарламасы  бойынша құрастырылған  жоспарда оқушының жоғары деңгейі дамуына, онық қабілеті мен  қызығушылығына да  жете мән  беріледі. Ол тек  қатысушы  емес, белсенді  білім алушыға айналады. Педагог әрі психолог В.В.Давыдов атап  көрсеткендей: «Білімнің  мақсатын  өзгертетін  кез  әлдеқашан  келді. Біз балаларды  іскерлік  дағдыға  ғана  емес, білім  алуды  үйретуге  тиіспіз». Ал  жаңартылған бағдарлама – ұзақ мерзімді, ұзақ және қысқа мерзімді жоспарлардың жемісі. Сонымен қатар  бала білімін бағалаудың  жаңа  формасы. Ол  формативті және  жиынтық бағалауға негізделген критериалды бағалауды  туындатады.

              

       Тыңдаушылар  40 минуттың  көлемінде күтілген  нәтижеге  қол  жеткізу  үшін  сабаққа қойылатын мақсаттың  нақты, қолжетімді  болуын  жоспарлауды үйренді. Сабақ үстінде берілетін тапсырмалар  оқушы  үшін  қызықты, мұғалім үшін нәтижелі болғаны жөн. Сондай-ақ мұғалім белгілі бір  тапсырманы  орындау  уақытында  балалардың  тап  болған  қиындықтарын  да есепке  алып  отырғаны  тиімді. Жаттығу  кезінде  мұғалімдер білім берудің  түрлі  жолдарын  дұрыс таңдай білуді  меңгерді; ең бастысы – мәселені  шешуге өзге қырынан келуді үйренді. Курс кезінде жаңартылған  бағдарламаны  шебер меңгерудің болашақтың  мамандарын тәрбиелеудегі  басты  жол  екенін тыңдаушылар  сезіне  білді.

              

       Күн сайын  жаттықтырушымыз маңызды  саналатын  жаңа тапсырмалар  беріп  отырды. Ал біз  нұсқауды  дұрыс  орындаудың  арқасында  оны  оңтайлы  шешуге тырыстық. Қазір  әлеуметтік  желелерде  түрлі  ақпараттар көп,  алайда  оны  сәтті таңдап, тиімді  меңгерудің  басты  жолы курсқа  қатынасу  екендігін  түсіндік.
       Білім жаңарту  кезінде  бағдарламаның  теориялық және  тәжірибелік түрлері  арқылы  біз  өз  тәжірибемізді құнды  дүниелермен толықтырдық. Ең негізгісі-әр  сабақты  тиімді  жоспарлауды,  оқу  мақсаттарын  нақты  қоюды,  жаңа әдіс-тәсілдерді қолдана білуді, сабақ мақсатына байланысты  тапсырмаларды іріктей  білуді және оны критериалды тұрғыдан шебер  бағалай  білуге  қол  жеткіздік. Сонымен қатар сабақ жүргізудің жаңа  әдістерін ойластыруды, үйретудің белсенді жолдарын ерекшелеп алуды, тапсырма-ларды түрлендіре білуді және оқыту үстінде қай тиімді әдісті  қолдануды меңгердік. Білім алу кезінде  шағын  сабақ (ықшамдалған)  берудің  және  оны  жоспарллаудың  маңызын  сезіндік. Ықшам  сабақ  беру  немесе  оны жоспарлау  сәтінде  мұғалімдер  бағалау  критерийлеріне байланысты  іс  жүзінде  үздік  сабақтарды анықтай  білуді және  оның  қол  жетімділігі  жайлы  сыни пікірлер  білдіруді  үйрену. Ықшамдалған сабақтың  артықшылығы  неде? Оның  артықшылығы сонда, ықшамсабақ оқу бағдарламаларының  қалай  жасалатынын, жаңа  әдістердің  көмегін сезінудің  және жоспар құру мен сабақ  жүргізудің  бірлігін іс жүзінде түйсінуге  жол  ашады. Ықшамдалған  сабақ  үстінде  мұғалімдер  оқушылардың әрекетін  жүзеге  асыруы, топ  мүшелері белсенді сараптама жүргізді, кері байланыс беруді меңгерді және әріптестерінің  сабақ  жоспарын  жазу  кезінде  жақсы  қырлары мен  кемшіліктерін  ортаға  салды. Өзара сын  айту, шынайы пікір  білдіру – алдағы  сабақты  жоспарлау  кезінде  олқылықтарды жібермеуге, қателіктерді  қайталамауға  жол  ашады. Сондықтан да  біздің  топтың  мұндай  жайларды дұрыс  қабылдауы  курс  жұмысының  табысты  аяқталуына  әкеліп  соққанын  қалыпты  жағдай  деп  қабылдағанымыз дұрыс. Кейбір жекелеген мұғалімдердің критериялды бағалау мен дескриптор құруда  қиналған  кездері  болды,  алайда «ұйымдасы білген ұтады» - демекші ол  мәселе де  ұйымшылдықтың  арқасында  оңай  шешілді.

              

       Жаңартылған бағдарламаның түпкі мақсаты мектеп бітірушінің әлеуметтік кескінін  бейнелейді. Ол – белсенді  азаматтық  ұстанымы бар, сыни  тұрғыдан  ойлай  алатын, жоғары  нәтижеге  қол  жеткізуге  асық  тұлға. Ал  ондай  тұлғаны мектеп  қалыптастырады. Мектеп  болашаққа бастайтын алғашқы  баспалдақ, ол  әр  адамға  қажетті өмірлік  дағдыларды меңгеруге  көмек  береді. Сол  болашаққа бастайтын  баспалдаққа жастарды  жетектеп, бейімдейтін  біз, мұғалімдер қауымы. Сондықтан  да  ұстаз  еңбегі  біздің  заманымызда үздіксіз  кәсіби  өсуді талап  етеді.

              

       Жаңартылған тұрғыда  білім беру  балаларды өмірде  өз  жолын  жазбай тануға  баулиды. Осыған орай біздің қоғамның барлық талаптарына сай клетін, бәсекеге қабілетті және функционалды сауатты жоғары ұрпақ тәрбиелеу – мектеп  пен ұстаздың  міндеті.

Репортаж с курсов повышения квалификации учителей русского языка и литературы с казахским языком обучения

       Обновление содержания образования в Республике Казахстан ставит перед собой главную цель: совершенствование педагогического мастерства учителей в контексте обновления образовательной программы и внедрение системы критериального оценивания.
       Новый стандарт – это, прежде всего, изменения во взгляде учителя на свою практику, в стиле обучения, в подходах и методах. Новые подходы требуют от учителя неустанного труда, индивидуального подхода как к ученикам, так и к обучению в целом. Внедряя новое, мы учимся сами. Но мы уверены: это путь, который должен привести нас к успеху.
       Данная программа основана на развитие спиральной формы образования, основанной на когнитивной теории Д.Брунера. Так же развитие казахстанских учащихся будет проходить путем внедрения активных форм обучения, в ходе которых предполагается, что учащиеся будут самостоятельно развивать функциональную грамотность, активно «добывать» знания, с огромным желанием развивать коммуникативные навыки общения со сверстниками, и творчески подходить к решению проблем. Задача педагогов в ходе применения обновленной программы, привить учащимся основные человеческие нормы и морали, сформировать толерантность и уважение к другим культурам и точкам зрения, воспитать ответственного, здорового ребенка. Воспитать и обучить таких учеников, которые могли бы адаптироваться и реализовать себя в современном мире.

       Такую задачу необходимо решить, путем применения эффективных подходов обучения обновленной программы, которые предусматривают всестороннее развитие учащихся, развивая критическое и творческое мышление, навыки в области информационно-коммуникационных технологий, научно – исследовательских навыков, а также готовность учиться на протяжении всей жизни. Одна из важных задач обновленной программы – «Научить – учиться», учиться на протяжении всей жизни, что будет способствовать развитию новой конкурентоспособной личности.
       Достижение этой задачи невозможно, если учитель сам не готов к условиям быстро изменяющегося мира.
       Так с 26.03 по 19.04. 2019г. на базе средней школы им. Т.Рыскулова Жамбылского района Алматинской области проходят курсы повышения квалификации педагогических кадров по образовательным программам в рамках обновления содержания среднего образования РК по предмету «Русский язык и литература» в школах с казахским языком обучения для учителей Жамбылского и Карасайского районов, организованный Областным филиалом АО НЦПК «Өрлеу» под руководством тренера, старшего преподавателя кафедры «Воспитание и социализация личности» Института повышения квалификации  педагогических работников по Алматинской области, Ермухамедовой Жибек Ельдесовны.
       Благодаря высокой компетенции тренера, мастерства подачи нового материала, каждая проведенная ею сессия проходила продуктивно и результативно. На своих занятиях Жибек Ельдесовна, создавая коллаборативную среду в группе, учила использовать педагогические подходы и учебные материалы в соответствии с обновленной учебной программой по предмету, а также использовать систему критериального оценивания. На протяжении всего учебного процесса она по четко отработанным видам заданий и при подаче теоретических знаний, вновь и вновь апробировала их на практических занятиях с целью познакомить и применить новые методы и формы обучения, которые можно будет использовать на своих уроках. А самое главное, ее слушатели научились планировать свои уроки.

              

       Сначала большого труда стоило составление краткосрочного плана, который в корне отличается от предыдущих поурочных планов.

              

       Содержание урока, умения и навыки, формирующиеся на данном уроке, должны быть направлены на пополнение знаний, которые будут необходимы на последующих уроках. Поэтому в краткосрочном плане обновленной программы целью обучения является создание условий для максимального развития ученика, его интересов и способностей. Он становится активным участником по приобретению знаний. Педагог и психолог В.В.Давыдов писал: «Давно уже пора сменить цель образования – не просто давать практические навыки, а учить учиться».
       Ведь обновленная программа – это новое видение долгосрочного, среднесрочного и краткосрочного планирования, а также новые подходы в оценивании детей.
       Это критериальное оценивание: формативное и суммативное.

              

       Слушатели отрабатывали знания о том, что для достижения ожидаемого результата в течение 40 минут урока, цели должны быть конкретными, достижимыми, реальными. Разрабатывая дифференцированные задания на уроке, осознавать, что это даёт преимущества как для ученика, так и для учителя: ученик может определить в какой зоне ближайшего развития он находится сам, учитель же, в свою очередь, выявляет какие трудности может испытывать учащийся при выполнении того или иного задания. Учились, как можно выбрать определенные подходы в развитии обучения, а, главное – применить личностно-ориентированный подход. Обучение на курсах по обновленной программе дало знания по образовательным системам в воспитании и обучении будущего поколения.
       Каждый учебный день тренер ставил перед нами новые, актуальные задачи, с которыми мы справлялись, благодаря коллаборативному обучению. На курсах повышения квалификации учителей с целью освоения обучения преподавания по обновленной программе среднего образования слушатели почерпнули много нового; сейчас более, чем достаточно информации и в социальных сетях, но в педагогической работе важно выбрать правильный курс – направление, ведущее к плодотворной работе.

              

       На протяжении всего периода обучения, усваивая теоретические и практические аспекты программы, мы по-новому взглянули на собственную практику. В ходе обучения  научились эффективно использовать новые методы и подходы в преподавании и учении. И самое главное учились эффективно планировать урок: ставить учебные цели, дифференцированно адаптировать цели урока, в соответствии целям урока подбирать задания и критериально оценивать их выполнение. Наряду с этим учились продумывать методы преподавания, использовать активные и интерактивные методы обучения, дифференцировать задания, решать какие формы обучения будем применять.

              

       Важным этапом в процессе обучения явилось микропреподавание, данная стратегия является важной частью курса, поскольку позволяет учителям связывать опыт активного обучения со своей методикой, также с практикой эффективного планирования, обучения и преподавания. В процессе микропреподавания учителя практикуют наблюдение и оценивание микроуроков, разработанных коллегами согласно критериям оценивания. Каковы преимущества микропреподавания? Микропреподавание позволило понять, как были разработаны учебные программы, понять необходимость новых стратегий обучения, быть способным объединить опыт активного обучения с методикой преподавания и учения, быть способным эффективно составлять план. В ходе микропреподавания учителя активно выступали в роли учащихся, группа проводила активное обсуждение и предоставляла обратную связь, во время которой каждый выражал свое мнение по составлению плана урока коллеги. Таким образом, учитель, демонстрировавший свой урок, мог на практике применить все активные методы, подходы и формы преподавания, что позволило ему оценить рациональность и целесообразность применимых при составлении плана урока, приемов и методов. Самокритичность слушателей курсов позволила выслушать аргументы эксперта и коллег, давали рекомендации по улучшению практической направленности для презентации плана урока. В процессе микропреподавания все слушатели смогли продемонстрировать свой учебный план, отметить сильные и слабые стороны своего планирования, что внесло большую ясность, придало степень уверенности для дальнейшей работы над планированием урока. В ходе анализа представленных планов в процессе микропреподавания выявилось, что некоторые нуждались в коррекции и содействии при составлении алгоритма урока и выборе активных методов обучения. Отдельные учителя затруднялись при составлении критериев оценивания и подборе дескрипторов.

              

       Реализация идей обновленной программы выдает социальный портрет выпускника: проявляющего активную гражданскую позицию, коммуникативного, творчески и критически мыслящего, стремящегося к достижению высоких результатов. А эту главную ценность, крепкую базу знаний детям даёт школа. Школа является ступенькой в будущее, которая научит приобрести полезные жизненные опыты. А по ступеньке их должны вести мы, педагоги. Поэтому педагогическая деятельность в наше время требует постоянного профессионального роста.
       Обучение по обновленной программе поможет учащимся лучше адаптироваться в жизни, рационально применяя приобретенные знания в жизненных ситуациях. Следовательно, миссия школы заключается в воспитании гражданина страны, отвечающего всем требованиям нашего общества, в развитии личности учащегося на основе освоения способов деятельности, конкурентоспособной и функционально грамотной личности.

Приглашаем принять участие в Республиканском конкурсе «Панорама педагогических идей»!

Уважаемые педагоги Алматинской области!

       Образование является одним из важнейших приоритетов стратегического плана развития Казахстана. В этой связи, 11 марта 2019 года стартовал ежегодный Республиканский конкурс видео-уроков и видео-лекций «Панорама педагогических идей», организованный Акционерным обществом «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу».
       Цель Конкурса – обобщение и популяризации современного педагогического опыта, повышение информационно-коммуникационной и технологической компетентности педагогов в едином информационно-образовательном пространстве.
       В Конкурсе могут принять участие педагогические работники организаций образования по дошкольному, среднему, дополнительному, техническому и профессиональному, высшему образованию. Также, к участию в Конкурсе допускаются видеоматериалы, ранее не публиковавшиеся, не участвовавшие в других конкурсах, не размещенные в сети интернет.

              

       За призовые места предусмотрено денежное вознаграждение. Приглашаем всех желающих принять участие в Республиканском конкурсе «Панорама педагогических идей».

 

По вопросам участия в Конкурсе обращаться
в
ФАО НЦПК «Өрлеу» ИПК ПР
по Алматинской области: 
г. Алматы, ул. Кабилова 50.
тел.:  +7 (727) 247 41 11
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
сайт:
http://www.orleu-almobl.kz

1.jpg3.jpg5.png6.png2.jpg4.png